Translate

wtorek, 29 kwietnia 2014

Sukienka jedwabna

Jak już wiecie kocham jedwabie wiec ich ciąg dalszy w kolejnej odsłonie. Przepiękny haftowany, przeźroczysty(co niekoniecznie jest jego zaletą) jedwab. Pojawił się pomysł jak wykorzystać przeźroczystość tkaniny i zarazem dylemat wyboru opcji. Już na początku odrzuciłam wersję oczywistą podszycie  go białą tkaniną. Wybór który rozważałam  to błękit i róż. Jak widać poniżej wybrałam róż, nie pytajcie dlaczego? nie jestem jakąś zwolenniczką różu ale  bardziej ten zestaw do mnie przemówił.


Powstała sukienka z szerokim pasem w talii, dół pocięłam  i dla uzyskania objętości wstawiłam jeszcze kliny.
Góra sukienki wykończona szerokimi szelkami a dekolt "bezpiecznym",  delikatnym wycięciem. Końcowy efekt bardzo harmonijny i szalenie kobiecy. Szycie sukienki o takiej strukturze, czyli z przeźroczystą tkaniną wierzchnią zalecam wprawionym krawcowym. Wymaga ona dużo precyzji i szczególną dbałość o  wykończenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz