Translate

piątek, 3 października 2014

sukienka z kieszeniami







           Zapowiada się piękny słoneczny  piątek  i jeszcze wolny od pracy czego chcieć więcej. Zatem korzystając z chwili  pragnę wam zaprezentować obiecaną na wczoraj sukienkę  zapowiedzianą w poprzednim poście  już jako produkt finalny. Sukienka  w charakterze sportowym ale wszystko zależy od dodatków, które do niej założymy.ta wersja  z grubszej tkaniny  świetnie się również będzie nadawała na nadchodzące chłody czyli pod nią golfik a na nogi grube rajstopy i już gotowy zestaw. Możliwości jest wiele i myślę, że każda z was miałaby na nią  swój pomysł. Wspomniałam we wcześniejszym poście, że to sukienka dla tych które mają wąskie biodra i płaską pupę. Otóż tak, naszyte kieszenie świetnie optycznie dodają w biodrach a zakładki  lekko odstające na tyle również dodają odrobinę, tak więc polecam ten fason. Charakteru sportowego nadają cięcia a dodatkowo  stębnówki na szwach pionowych, poziomych i kieszeniach, które wykonałam  moją zwykłą maszyną  nie dwuigłówką co kosztowało mnie to  dwa razy więcej pracy ale było warto. Ponieważ dół przodu nie ma linii prostej   zastosowałam odszycie i stębnowanie. Kieszenie nie są przyszyte na płasko  ale tak aby były  odstające co prezentuję na jednym ze zdjęć. Same kieszenie z wywiniętą patką i guzikami nadają tej sukience świetnego wyglądu. Myślę, że powstaną jeszcze inne wersje tej sukienki może z grubszej tkaniny, kratki lub w lekko zmienionej formie ale fason świetny.

4 komentarze:

  1. Zgadzam sie z Twoja opinia, sukienka swietna! Fason bardzo MÓJ, wiec moze co nieco skopiuje od Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że Ci się podoba. Z przyjemnością zobaczyłabym tę sukienkę w twoim wydaniu.

      Usuń
  2. Model "Mol" czyli sukienka dla Krecika ;) Świetna jest! Sama robiłaś wykrój czy korzystałaś z jakiegoś gotowego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienkę, która szalenie mi się spodobała przez te kieszenie wypatrzyłam w sklepie second hand. Nie przypisuję sobie zatem wymyślenia nowego wzoru. Po drobnych modyfikacjach dałam zużytej rzeczy nowy look i stworzyłam wersję na cieplejsze dni (inspiracja była lniana).

      Usuń