Translate

niedziela, 30 listopada 2014

bluza z kapturem




       Sporo dni minęło biorąc pod uwagę moją wcześniejszą aktywność ale jak wspominałam podjęłam  nową pracę, która wymaga również  przyswojenia sporo informacji i nowych dla mnie zagadnień. 
         W tym nieprzewidywalnym czasie udało mi się  wykończyć bluzę z kapturem z dzianiny, która z pewnością pojawi się jeszcze w innych wydaniach bo kupiłam jej trochę więcej  w dwóch kolorach. Tkanina z motywem wyglądającym jak  namalowany obraz, starałam się tak go rozmieścić aby ciekawie wyglądał na bluzie. Bluzę uszyłam w całości na overlocku cztero-nitkowym bez użycia  zwykłej maszyny  do szycia. Kaptur jest podwójny dość obszerny z wysoką częścią na szyi tworząc coś na wzór golfa. Jest to rzecz dość prosta do uszycia nawet dla laika. Myślę, że każda z nas lubi takie rzeczy miękko otulające ze zdecydowanie praktycznym kapturem.
          Niestety muszę podzielić się z wami bolesną dla mnie informacją, iż moja ukochana sunia odeszła. Jest to  tym bardziej bolesne, że mam poczucie, iż przez naszą decyzję aby poddać ją chemii przysporzyliśmy  jej tylko cierpienia. Wszystkim odradzam, nie decydujcie się na chemię bo z każdą kolejna jest gorzej, moja sunia nie przeżyła drugiej  i to było coś strasznego. Moja nieświadomość skutków podawania chemii zwierzakowi ale i  chęć podtrzymania  jej przy życiu jak najdłużej bo nie mogliśmy się z nią rozstać spowodowała jeszcze większy ból widząc skutki...
     

1 komentarz:

  1. Współczuję z powodu straty psiaka. Bardzo mi przykro.

    Bluza jest bardzo fajna. Tkanina nadaje jej oryginalności.

    OdpowiedzUsuń