Translate

piątek, 30 stycznia 2015

sukienka - nietypowe zestawienie



       Miałam się uczyć przez ostatni tydzień sumiennie, plan był ambitny ale nic z tego nie wyszło bo jak zaobserwowałam u większości z nas, kiedy musimy się uczyć to znajdujemy tysiąc rzeczy za które się zabieramy aby do nauki nie przysiąść. Zabrałam się za przegląd zasobów moich pudełek z tkaninami, przekładałam, zestawiałam kolory i zastanawiałam się co uszyć na wiosnę.Odkładając  ten ciepły beż na bok położyłam go na   jednym z moich ulubionych kolorów niebieskich i  to w takim pięknym odcieniu. Nietuzinkowe zestawienie kolorystyczne  bardzo przypadło mi do gustu. Kolejne pojawiło się pytanie co mogłoby z tego powstać? Nie wiem dlaczego nie wymyśliłam nic dla siebie (tkaniny wystarczyłoby) tylko dla siostrzenicy kolejną sukienkę. Prezentuję więc mój pomysł na zestawienie kolorystyczne i  fason sukienki dla dziewczynki w wieku szkolnym. Tkanina beżowa nie gniecie się natomiast niebieska jest tkaniną bawełnianą ze stretchem o splocie rypsowym. Zastosowałam trzy akcenty beżowe: przy szyi jako wypustkę, w pasie jako imitację paska o tyle praktyczną, że nie trzeba poprawiać przesuwającego się paska podczas noszenia oraz wykończenie dołu, które jest podwójne bo nie chciałam robić na dole przeszyć. Mam nadzieję, że i wam się spodoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz