Translate

czwartek, 12 lutego 2015

spodnie w kolorze chabrów






        Znów mnie trochę nie było i aż rwę się aby pochwalić się nowymi spodniami w kolorze chabrowym. Kiedy w sklepie jakiś czas temu zobaczyłam tę tkaninę to od razu wiedziałam co z niej zrobię, zastanawiałam się tylko jaki fason zrobić ...i wymyśliłam. Ponieważ miałam już mocno sfatygowane moje ulubione jeansy to porozcinałam je po szwach i to one stanowiły moją bazę dla nowych spodni. Nie byłabym jednak sobą gdybym nie dodała jakiegoś akcentu, który są kolorowe worki kieszeniowe i to z jedwabiu hihi... a kto mi zabroni. Tak więc nikt moim spodniom nie odmówi oryginalności. Polecam taki fason spodni bo chyba nie ma sylwetki która by źle w nich wyglądała- jedyna uwaga to zachowanie ostrożności przez  dziewczyny mające tzw. boczki lub oponkę bo są to jednak biodrówki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz