Translate

czwartek, 11 czerwca 2015

łączka - prosta spódniczka






       Dziś, witam was totalnie letnią propozycją. Spódniczka obowiązkowa  u każdej z nas w szafie. Moja dzisiejsza propozycja to spódniczka o kroju: góra wykończona karczkiem a dół skrojony ze skosu co daje swobodę, delikatne opływanie i układanie się na biodrach a zapięciem jest zamek z boku.. Niestety na krojenie ze skosu czy to spódniczki czy sukienki trzeba prawie dwa razy tyle tkaniny ale  najważniejsze jest dobre ułożenie skosu, bo wystarczy ułożyć źle aby powstały tzw. przekoszenia, ogony albo szwy  będą uciekały a samo uszycie to łatwizna.  Nie byłabym sobą gdybym nie zaakcentowała mojego szycia więc tu dodałam krwisto czerwone odszycie karczka. Nie będę reklamować tkaniny bo to poliester, za którym  zdecydowanie nie przepadam ale czasami jego zalety, czyli zero gniecenia są w stanie mnie przekonać. Po prostu mogę ją wcisnąć bez składania do walizki i wiem, że wyjmę w takim samym stanie. Usprawiedliwieniem, że użyłam poliestru jest to, że uszyłam z niej spódniczkę niekrępującą, luźną co daje swobodny dostęp powietrza. Z pewnością zabiorę ją ze sobą na zbliżający się wyjazd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz