Translate

sobota, 18 października 2014

mój ulubiony kolor



        Dzisiaj mój ulubiony kolor- popielaty pod warunkiem, że jest tzw. czystym kolorem a nie np. popielaty wchodzący w jakiś inny kolor. Jest to kolor, który zamiennie można stosować z czernią i zawsze będzie elegancko i również jak do  koloru czarnego pasuje wiele kolorów. Tkanina z której jest uszyta proponowana bluzka to dzianina  bucle w  melanżowym  popielu. Chciałam przy szyi z przodu zrobić  tzw. wodę ale za mało miałam tkaniny  więc wyszła mała woda hihi natomiast na rękaw w całości też zabrakło tkaniny więc stąd to cięcie- i też wygląda dobrze. Każda  moja praca pokazuje, że  prawie wszystkie pierwotne wizje rzeczy, które mam w głowie  w trakcie ewoluują i zazwyczaj wygląd finalny jest lepszy .

2 komentarze:

  1. Mała woda czyli... wódka? ;))
    Fajna, prosta, uniwersalna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  2. hihi może być wódka oby tylko w dobry towarzystwie.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń