Translate

sobota, 27 grudnia 2014

dwukolorowa sukienka dziewczęca


       Święta, Święta i po Świętach a u mnie pracowicie. Dzisiejszy wolny dzień od pracy wykorzystałam na  uszycie nowej sukienki tuniki  dziewczęcej w stylu lat 60-tych. Sukienkę uszyłam z  grubszej dzianiny w dwóch kolorach, odcinana na wysokości pół biodra z wypustkami z przodu. Dla wykończenia całości zrobiłam odszycie przy szyi z jasnej dzianiny dzięki czemu sukienka nabrała harmonijnego wyglądu. Dzianina  jak wiemy daje komfort i wygodę w noszeniu więc tym bardziej sprawdza się w codziennym użytkowaniu   przez dzieci. Wygoda  uszytej sukienki została od razu zauważona. Jest to wersja sukienki, którą można nosić jako wizytową, zakładając  odpowiednie dodatki, szkolną  zakładając np. gładki podkoszulek  z długim rękawem w kolorze granatowym pod spód. Można również potraktować ją jako tunikę, to tak na niedaleką przyszłość jak na sukienkę będzie za krótka. Możliwości jest wiele a wszystko zależy od naszej wyobraźni. Moją siostrę coraz więcej osób pyta gdzie kupiła te sukienki więc kto wie może zajmę się tym na szerszą skalę...hmm...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz