Translate

piątek, 28 marca 2014

wiosna już a za oknem szaro


      Pogoda za oknem niezbyt zachęcająca do wyjścia ale cóż siła wyższa, zdobywanie wiedzy ponad to, kolejny weekend na uczelni. Wszyscy  jesteśmy już zmęczeni godzeniem  pracy domu i uczelni, w ciągłym biegu jak koń w kieracie wmawiając sobie, że jak skończymy uczelnię to koniec  nauki. Ja złapałam się na czymś dziwnym, zamiast przeglądać oferty biur podróży i w końcu udać się na zasłużony urlop to   szukam  kolejnego kierunku na uczelniach - chyba zwariowałam, uświadomiwszy to sobie zaczęłam się nad tym zastanawiać. A pomyśleć, że miesiąc wcześniej śmialiśmy się z kolegi, który powiedział przy rozmowie: "co ja będę robił dojeżdżając do pracy autobusem jak skończę uczelnię?( zawsze się uczył) " Nie, nie,  nie myślcie, że z nim coś nie tak, normalny pracujący człowiek. Tak więc ja po przemyśleniach stwierdziłam na teraz dość ślęczenia nad książkami uczelnianymi, przede mną  jeszcze trochę pracy ze stosami książek i obrona ale potem przerwa. Z pewnością i tak za jakiś czas coś jeszcze sobie znajdę interesującego do nauki ale póki co moja pasja czeka na rozwiniecie skrzydeł. Na zdjęciach powyżej moja  bluzka z wyszukanego kuponu w ciekawym zestawieniu kolorystycznym. Zdecydowałam, że wzór ułożony w poprzek będzie dawał fajny efekt i tak też zrobiłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz