Translate

piątek, 12 września 2014

pomidorowa - wersja ostateczna




Dzisiaj niestety nic mi nie idzie po myśli nawet wstawienie zdjęć, wiec musicie mi wybaczyć.
Prezentuję dzisiaj ostateczną wersję sukienki w kolorze, który miał być pomidorowy a jest raczej w kolorze pomidora dojrzewającego. Ale to nic kolor jest topowy tego sezonu i to się liczy. A jak wam podoba się sama sukienka, moja ciężka praca i serce włożone w jej stworzenie. Ja mogę  powiedzieć - jedwab okiełznany. Sukienka z pewnością nie na codzienne wyjścia ale na wyjścia specjalne, wyjątkowe.Jako podszewkę wykorzystałam również tą samą tkaninę ponieważ tkanina jest cienka i naturalna no i idealnie pasuje kolorystycznie. Równanie dołu w mojej praktyce to ostatnia czynność przy szyciu sukienki i podczas tej czynności zrobiłam zdjęcie aby nikt nie wątpił, że to ja ją robiłam. Ta sukienka to zdecydowanie duże wyzwanie a ja wyzwania lubię i szczególnie efekt końcowy daje mi dużą satysfakcję.

2 komentarze: