Translate

środa, 10 września 2014

sukienka pomidorowa - ciąg dalszy





        Dziś chcę się z wami podzielić  etapami   mojego ostatniego wyzwania, którego zapowiedź była  w poprzednim poście. Rozpoczęło się od  nadania  pożądanego kształtu dolnej części  sukienki - tył prostszy zrobiony z równych zakładek a przód zdecydowanie inna bajka, zakładki  miały być ułożone ukośnie tak aby dołem owe zakładki się schodziły  do przodu. Po wielu trudach myślę, że osiągnęłam ten efekt. Kolej przyszła na górę, która  ma być prosta i grzeczna a jedynie z tyłu ma być pęknięcie wzdłuż szwa na środku pleców, przygotowałam więc papierowe szablony, które modelowałam  na manekinie dostosowując do sylwetki. Po połączeniu góry z dołem przygotowałam jeszcze wiązanie, ma  ono być wykończeniem i podkreśleniem talii. Przedstawiona sukienka na ostatnim zdjęciu nie jest jeszcze wersją ostateczną ...jeszcze wiele może się zmienić. cdn.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz