Translate

piątek, 19 września 2014

zwiewne spodnie





        Dziś kolejne spodnie w wersji wakacyjnej. Luźne spodnie z cieniutkiej wiskozowej tkaniny w bardzo ładny wzór kwiatów w  tonacji niebieskiej. Wersja początkowa spodni  miała być wykończona wciągniętą  górą i dołem gumeczką(choć bardzo mi się takie podobają to po prostu mi nie pasują :(  ). Pozostawiłam je więc luźne dołem. Na otarcie łez zrobiłam sobie drugi ważny element czyli kieszenie. Są zatem wersją spodni zaliczanych do tych niezmiernie wygodnych i praktycznych - no i te kolory. Gumeczki w dole nogawek polecam osobom o długich, zgrabnych nogach.

4 komentarze:

  1. Nie jestem wielbicielką spodni i sama prawie ich nie noszę. 2 pary dżinsów mam na stanie jedynie ;)
    Ale ten materiał jest świetny! Uwielbiam wszelkie kwiecistości.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja właściwie to tylko w spodniach chodzę. Tkanina kupiona w sklepie z tkaninami włoskimi i jest świetna nie tylko pod względem kolorystyki i wzoru ale i rodzaju bo to nie jest czysta wiskoza. Musi mieć jakąś domieszkę bo się nie gniecie ale jest cieniutka, lekka i przewiewna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to jest sklep stacjonarny czy online?

      Usuń
    2. ten akurat stacjonarny i nazywa się Najko- może w twoim mieście też jest.

      Usuń