Translate

sobota, 31 maja 2014

apaszka malowana



       Moja pierwsza styczność z malowaniem jedwabiu. Malowanie na jedwabiu zainteresowało mnie całkiem niedawno bo jakieś dwa miesiące temu. Chciałam bardzo tego rodzaju sztuki malowania spróbować i udało mi się znaleźć takie zajęcia. Otrzymałam ramkę, pinezki, jedwabną apaszkę w kolorze ecru, konturówki, farbki do wyboru i pędzelki. Zamysłem pierwotnym było zestawienie kolorów błękitu i brązu ale w trakcie nie mogłam się powstrzymać i poeksperymentowałam.Zestawiłam ze sobą kolory   w taki sposób aby w zależności od złożenia  uzyskać inną kompozycję kolorystyczną  pasująca do  ubioru. Niesamowite jak można się oderwać  od ciągłego  nawału pracy i obowiązków. Wkradły się pewne błędy ale  to moja pierwsza praca i zdecydowanie nie ostatnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz