Translate

piątek, 4 lipca 2014

jedwabna bransoletka





    
        Wczoraj  byłam na "4 Dolnośląskich Letnich Warsztatach Craftowych", gdzie więcej informacji tutaj: http://www.kwiatdolnoslaski.pl/2014/07/piatek-na-4-dlwc-juz-za-nami.html  
, które będą trwały do niedzieli włącznie. Dostępnych było wiele warsztatów różnego rodzaju natomiast ja uczestniczyłam w warsztatach malowania na jedwabiu. Są to moje drugie  warsztaty, tematem tego spotkania było malowanie małej formy (około 27x27 cm), ponieważ czas był  ograniczony a prace powinny dokładnie wyschnąć. Na powyższych zdjęciach przedstawiam etapy przygotowania i gotowej formy. Pierwsze zdjęcie to dokładnie naciągnięty jedwab na ramce z przygotowanym konturem tego co wybrałam z dostępnych obrazków, choć można coś wymyślić zupełnie dowolnego. Kontur  musi zostać nałożony i wysuszony dokładnie aby nakładana farba nam nie uciekała poza. Po takim przygotowaniu przystępujemy do wypełniania kolorami, co pokazuję na drugim zdjęciu. Kolejne to już gotowa praca z pokazaniem możliwości noszenia, tutaj na ręce ale tą samą po założeniu na przeciwległych rogach końcówek z zapięciem i odpowiednim złożeniu i zaprasowaniu  można z powodzeniem też używać do noszenia na szyi ( jak tylko takie końcówki zakupię to zaprezentuję). Ozdoba ze słonikiem lub innymi do wyboru elementami dostępna była w ramach warsztatu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz