Translate

poniedziałek, 21 lipca 2014

czarna pantera





         Kolejny beznadziejnie gorący dzień za nami uff..., na szczęście przed chwilą ziemię skropił deszcz i poczułam ulgę. Po takim dniu  wieczorny spacer z psem przy delikatnie kropiącym deszczu   daje niesamowitą przyjemność( przynajmniej dla mnie). Czarna pantera to motyw bluzki, którą prezentuję dzisiaj. To kolejna tkanina kupiona w tym samym sklepie internetowym co tkanina z  poprzedniego posta. Co prawda tkanina z wizerunkiem pantery to poliester więc zupełnie nie to co preferuję ale po prostu oprzeć się jej nie mogłam. Na szczęście jest cienka jak mgiełka. Tkanina na całej szerokości miała dwa wizerunki pantery więc przy połączeniu z inną czarna tkaniną powstały dwie bluzki i moja siostra została uszczęśliwiona jedna z nich. Jeden motyw pantery połączyłam z innym czarnym poliestrem a drugą z dzianiną. Fason bluzki jest luźny i bardzo prosty : ma tył i przód - dodatkowo można zrobić rozporki( jak widać na zdjęciu) i dodatkowo zrobić zaszewki z przodu i z tyłu dla delikatnego podkreślenia sylwetki - wszystko zależy od preferencji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz