Translate

niedziela, 17 sierpnia 2014

chaber i śliwka




          Kolejny wyrób, który wyszedł spod moich rąk   z  tkanin zakupionych w wyszukanym sklepie internetowym. Jestem jakaś nienormalna bo co drugą tkaninę od nich  chciałabym już mieć ale holahola i tak każda wolna półka w mojej szafie  zapełniona po najmniejszą szczelinę. Ale nie czas opowiadać o moim szaleństwie. W natłoku obowiązków  znalazłam czasu chwilkę na tą   dzianinę w bardzo ładnej  tonacji kolorystycznej i bardzo delikatnym  i przyjemnym chwycie. Powstała kolejna sukienka z cięciem na pół biodra - to cięcie jest celowe ponieważ gdybym zrobiła ją prostą i dopasowaną to wypchałaby się na pupie w trakcie użytkowania a dzięki takiemu cięciu tego unikamy. Zrobiłam szalowy delikatny kołnierzyk a pachę wykończyłam  rękawko-skrzydełkiem wykończonym niestandardowo pod pachą, które świetnie się sprawdziło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz