Translate

poniedziałek, 25 sierpnia 2014

spodnie w kolorze banana




       Banany to jedne z moich ulubionych owoców i mogę je jeść w każdej postaci, więc kiedy zobaczyłam tą tkaninę to oprzeć się nie mogłam. Gorzej było ze znalezieniem pomysłu i czasu na realizacje ale oto jest po dwóch latach czekania.  Tkanina, która mnie tak urzekła oprócz  jej koloru  to bawełna o splocie rypsowym i ku mojej uciesze ze stretchem. Ponieważ bardzo lubię spodnie  biodrówki to  taki model wybrałam  ale dodatkowo wymyśliłam sobie krój  zaprezentowany już  na zdjęciach.  Łuki karczków przodu i tyłu schodzą się tworząc na biodrze ciekawy wzór. Spodnie już przetestowane  i mogę powiedzieć tylko tyle, że są świetne i   nie wypychają się na kolanach czego zasługą jest mocny stretch. Zapięcie rozwiązałam w taki sposób aby nie było widać guzika na wierzchu poprzez zastosowanie metalowego zapięcia wewnątrz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz