Translate

niedziela, 31 sierpnia 2014

papierowa bluzka -oj nie!




       Dziś wprowadzam troszkę  zamieszania  i chcę was zaintrygować. Zawsze miałam w głowie wizję bluzki, która jest niezwykle klasyczna ale z drugiej strony intrygująca. Tkaniny, które chcę do tego wykorzystać to czerń i cętki.  Rozpoczęłam  pracę nad szablonem, z którego ma ona powstać. Przód pozostawiłam nie odcięty (długi) ponieważ planuję wykorzystać go do wykonania w późniejszym terminie sukienki. Bluzkę postaram się pokazać jeszcze w tym tygodniu, więc proszę o cierpliwość. Ostatnie zdjęcie to roślina, którą zauważyłam podczas spaceru z psem i nie mogłam się nadziwić bo nigdy jeszcze czegoś takiego nie widziałam.   Jest "dziwna" jak dla mnie, wygląda jak roślina owadożerna. Czy ktoś z was może wie cóż to jest?

2 komentarze:

  1. Bluzka zapowiada się ciekawie.
    Ta roślina nie jest owadożerna, ale ma toksyczny sok. Niestety nie wiem jak się nazywa. Chyba, że to coś podobnego to tego potwora z mojego ogródka.

    OdpowiedzUsuń
  2. w takim razie będę dalej drążyć temat dotyczący rośliny potwora - przyznaję trochę upiornie wygląda

    OdpowiedzUsuń