Translate

sobota, 8 marca 2014

Dzień Kobiet

      Dzień Kobiet, Dzień Kobiet ...właściwie mam taki  codziennie zważywszy na te drobne gesty, które są niezmiernie ważne każdego dnia ale miło jest dla  uwieńczenia każdego przeżytego ze sobą  roku dostać  kwiaty i życzenia a bardziej podziękowania - ja dostałam "dziękuję za to, że jesteś" + bonusik (kwiaty, ulubione czekoladki i karnet na zabiegi  "day spa") nie  potrzebuję nic więcej. Zabiegi trwały 3godz.45minut. od dawna tego potrzebowałam ale ciągle było coś ważniejszego dla mnie niż ja sama, tym większe podziękowania mojej drugiej połówce. Dobrze już wystarczy  tych przyjemności rzeczywistość ściąga mnie na ziemię ale do kontynuacji pisania pracy dyplomowej nie miałam zupełnie głowy bo kto by miał po takim rozluźnieniu  ciała  spinać umysł o nie, o nie... dokończyłam wiec mojego "zwyklaka" o którym wspomniałam we wcześniejszym poście.



       Kratka w kratkę - jak kupuję jakiekolwiek rzeczy w kratkę, paski  czy inne wzory  to zwracam szczególną uwagę na ich pasowania, nawet jeśli rzecz nie jest z tzw. wyższej półki ale widać, że   producentowi zależało na dobrym wykonaniu to wzory są dobrze  spasowane  co  świadczy o jakości tego wyrobu i warto  taką rzecz kupić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz