Translate

niedziela, 23 marca 2014

jeans wiecznie modny

      Jak zwykle propozycje z mojego ulubionego pisma, tym razem Jeans, ponadczasowa tkanina w niezliczonych odsłonach. Tylko  nie dajmy się zwariować w pędzie za modą, w mojej ocenie wielu projektantom, którzy próbują kreować modę łapią  się słabych  pomysłów bo niewiele  jeszcze można wymyślić, czy czegoś nie było?. Pewnie jeszcze ktoś mnie zachwyci ale nie tym razem.   Łaty na spodniach - jakby ktoś chciał usprawiedliwić tych co nie mogą rozstać się z mocno sfatygowanymi spodniami  łatając w nich dziury( a może samych siebie), no bo teraz nie są trendy a jak będą to się łaty odpruje. Druga propozycja szpilki, ogrodniczki i trencz, rozumiem zestaw trencz i szpilki ale inne nie przemawiają do mnie. Ogrodniczki to ogrodniczki hmm ... a może zmienić ich nazwę na miastowniczki,  uliczniczki - no to akurat  się może dwojako kojarzyć, no niestety ja będę modna w  tym sezonie w ogródku  nie zaś w wydaniu miejskim. A wy zdecydujcie same...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz