Translate

środa, 19 marca 2014

niepopularny temat - kamizelka



     Kamizelka to bardzo dobre  i  praktyczne  rozwiązanie dla osób, które lubią w chłodne dni mieć ciepełko na plecach a  niekoniecznie chcą pakować się w żakiet, w którym może być ciut za ciepło i właśnie tu świetnie sprawdza się kamizelka. Poszukiwałam takiej o klasycznym kroju,  pod którą można byłoby nałożyć bluzkę czy cienki golf  do pracy, niestety trendy modowe w tej chwili nie przewidują takiego elementu garderoby więc próżno szukać.Zmieniłam wiec profil sklepów na te z tkaninami  i wyszukałam krateczkę. Tkanina wełniana więc świetnie spełni swoją rolę no i kupiłam troszkę więcej. Jak widać na powyższych zdjęciach powstała kamizelka i...spódniczka trapezowa. Chciałam aby kamizelka  miała oryginalne zapięcie, zrobiłam zapięcie  na haftki ale jest mało praktyczne(bo się odpinają) wiec wymienię je na zamek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz