Translate

sobota, 29 marca 2014

rowerzyści na egzamin

      Oburzona  i naładowana  negatywnymi emocjami nagromadzonymi podczas oglądania wiadomości chcę powiedzieć co myślę o korzystaniu przez rowerzystów z ulic. Jak to jest, że  rowerzystów  będących  pełnoprawnymi użytkownikami dróg   nie obowiązują  takie same zasady jak  kierowców czterech kółek. Uważam, że skoro korzystają z ulic to powinni mieć uprawnienia  i zdawać egzamin na kartę rowerową (ci oczywiście co nie maja  jeszcze prawa jazdy  na samochód a jeżdżą rowerem). Ktoś może się oburzyć i powiedzieć, że brakuje ścieżek rowerowych, tak zgadzam się ale  ciągle powstają  nowe a problem niestety się nie zmniejsza. Na głupotę też  nie ma rady.  Jesteśmy w czołówce Europy (niestety) pod względem wypadków z udziałem rowerzystów i wszyscy  zajmujący się zmianami w prawie  mają  pomroczność jasną i nie wiedzą jak przeciwdziałać takiemu stanowi rzeczy. Ja dla ścisłości jestem rowerzystką i kierowcą samochodu, mam  prawo jazdy i musiałam w szkole podstawowej nauczyć się zasad poruszania rowerem po ulicach i znaków drogowych aby wyrobić  kartę rowerową (z której byłam niezmiernie dumna). Czy teraz nie można byłoby tej zasady stosować. Wszystkim życzę rozwagi i niech inni przez was nie cierpią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz